Proč je reklamní propiska s potiskem tak častým reklamním dárkem?

Rozdávání drobných reklamních předmětů je účinná, časem prověřená marketingová strategie. Uchyluje se k ní mnoho firem, od těch největších až po ty malé. Je to jeden ze způsobů, jak získávat nové zákazníky. Samozřejmě velmi záleží na tom, o jaký předmět se bude jednat. Nejčastěji používaná k tomuto účelu je reklamní propiska s potiskem. Jedná se obvykle o klasický, jednoduchý typ propisky, na které je natištěno jméno a často i logo firmy.

několik různobarevných propisek

Tyto bývají obvykle k dispozici pracovníkům, zvláště na kancelářských pozicích, ale často jsou používány i jako drobné dárky pro případné zákazníky. Otázkou samozřejmě může být, proč právě propisky. Pravdou je, že nejlépe splňují předpoklady, které musí takovýto předmět splňovat. V první řadě mají nízké výrobní náklady. Koneckonců, není náhoda, že se obvykle jedná o ten nejzákladnější možný model. To znamená, že jich je možné vyrobit poměrně dost, a to za relativně nízkou cenu. Dále je na nich dostatek prostoru, aby bylo možné zde umístit jméno, případně i logo firmy. Je důležité, aby toto bylo jasně viditelné, neboť člověk, který onu propisku používá, jej musí mít pokud možno neustále na očích. Díky tomu si jej bude stále připomínat, a bude tak mnohem pravděpodobnější, že do daného obchodu zavítá.

kvalitnější reklamní propiska

Dalším důležitým faktorem je to, že se jedná o poměrně užitečný předmět, který potřebuje prakticky každý z nás. Koneckonců, i dnes, v době počítačů a chytrých telefonů, potřebujeme občas něco napsat klasicky na papír – například i jen vzkaz či připomínku, které pak připevníme magnetem na ledničku. Nesmíme totiž zapomenout, že pokaždé, když člověk danou věc používá, opět si připomene danou firmu. A tak jej to podvědomě bude nutit tam zavítat. A když už onen obchod navštíví, je velmi pravděpodobné, že si zde něco koupí. Je tedy vidět, že propiska je pro tuto strategii takřka ideální. I proto má prakticky každý z nás doma alespoň jednu. Přeci jen, když je zadarmo, tak proč toho nevyužít, že?